Nonie Ninot ツ Nonie Ninott ♥`: 10 Magis Cinta . Credit To Kaka Lyssa

Friday 25 May 2012

10 Magis Cinta . Credit To Kaka Lyssa

Sekian alam mengetahui bahawa cinta itu indah dan membahagiakan . Apabila dia datang dalam kehidupan seseorang itu , segala yang pahit akan menjadi manis , segala yang sakit akan terawat dan segala yang buruk akan menjadi cantik  .Itulah antara magisnya sebuah cinta . Ececeh . Nak tahu banyak lagi keajaiban cinta ? Boleh Baca 10 perkara Magis Cinta :)
flying,heart,valentine,love  Cinta mampu mengubah hidup seseorang dengan sekelip mata , antaranya mampu membuatkan seseorang yang kaya menjadi miskin dan yang miskin menjadi kaya .
flying,heart,valentine,love  Hanya dengan cinta , seseorang yang tidak penah senyum , pemarah dan panas baran boleh mengukir senyuman setiap saat .
flying,heart,valentine,love  Cinta boleh menjadikan satu saat itu begitu membahagiakan tetapi cinta juga sebenarnya boleh menjadikan satu saat itu begitu menyakitkan.
flying,heart,valentine,love  Apabila berbicara soal cinta , tiada siapa pun yang mampu untuk menjelaskan bagaimana rasanya sebuah cinta.
flying,heart,valentine,love  Kuatnya cinta adakalanya boleh meruntuhkan gunung yang gah  , bukit yang tinggi dan laut yang luas.
flying,heart,valentine,love  Cinta tidak akan indah jika pasangan tidak mampu menjadi sahabat bagi pasangannya . Kekasih terbaik adalah sahabat terhebat .
flying,heart,valentine,love  Saat mencintai seseorang , jangan pernah berharap si dia akan mencintai kamu sama seperti kamu mencintainya . Ini kerana salah seorang daripada kamu pasti akan memberikan lebih dan seorang lagi kurang.
flying,heart,valentine,love  Cinta bukanlah sekadar perasaan sayang-menyayangi semata-mata tetapi apa yang lebih penting , harus juga ada keikhlasan kerana perasaan sayang menyayangi itu boleh datang dan pergi begitu sahaja.
flying,heart,valentine,love  Sebuah cinta sejati mampu mendengarkan apa yang tidak dikatakan dan mengerti apa yang tidak dijelaskan . Ini kerana cinta tidak datang dari mulut dan lidah ataupun fikiran seseorang tetapi cinta lahir dari hati yang paling dalam .
flying,heart,valentine,love  Bila tiba saat kamu mencintai seseorang , kamu harus mempersiapkan diri untuk menerima penderitaan  . Bukan nama cinta andai ia hanya membahagiakan .

✖ ThankYou Fer Reading . Click Like Kalau Suke . Please ! Leave Your Comment ✖

4 comments:

  1. betul2...sebb tu setiap manusia ada cinta..hargai cinta itu... cinta itu indah sbnrnya cuma manusia ni yg mmbuat cinta tu nmpk kejam

    ReplyDelete
  2. cinta? smua org nak, tp mmg bahaya kn klo bercinta. hmm,

    ReplyDelete
  3. ✿Lady Ainaa✿ : yupp . betul tuh . lumrah mnusia ken (:

    ReplyDelete
  4. Lala Ani : hmm tahu tape , pelbgai dugaan kite kena hadapii . so , kena laa bersiap sediaa (:

    ReplyDelete

 Stalkers | Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
 
Copyright © . All Right Reserved by Nonie_Ninot